Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Cítíte se bohatí?

Já jak na co. Bohatá jsem na děti a jejich lumpárny například. Co se hmotných statků týká, to je horší.

 Ale radši moc nebrblám. Na hlavu nám neprší, hlady neumíráme. Komerční letákové ataky marketů mě nechávají chladnou, vážně nepotřebuju mít každou volovinu, která se prodává.

 Včera jsem v dešti kráčela se psem a u popelnic mokla dvě křesla. Ve stavu, v jakém bych je já nikdy nevyhodila. Čiže zánovním. Já se zbavuju nábytku, až když z nitra něco trčí, případně nedrží pohromadě. Nebýt toho, že manžel nesnáší popelnicové úlovky, což mně nevadí - taky tam dávám věci použitelné, které nepotřebujeme - nastěhovala jsem si ta křesla domů. No, večer už tam nebyla.

 Nevidím nic přínosného na syslení věcí. Takže když něco nechci a nemám komu dát, taky to odstěhuju ke kontejnerům. Mám  pak radost, když ta věc rychle zmizí, že nepřišla nazmar a nezabírá doma místo, kterého není u nás nikdy dost. Jak už jsem muže drbala, on tohle nesnáší. Kdyby jen tušil, kolik kousků z mého šatníku pochází od inkriminovaných odpadových shromaždišť, asi mě vykoupe v Savu. Přijde mu to nehygienické a nebezpečné. Mně to připadá dobrodružné a ekologické.

 Nedávno jsem takhle našla asi hodně starý porcelánový kuchyňský váleček. Nádherně pomalovaný. Umytý čeká na kamarádku, poslouží coby dekorace. Těší mě, když věci nacházejí plné využití. Pěstuju řadu výměnných obchodů. Oblečení po nejmladším dítěti lifruju kamarádce, dostávám za to med. Medíkem odměňuju kamarádky, které mi dávají oblečení po svých dětech na moje děti. Dokonalá směna. Všichni jsou spokojení.

 Tak zdar a sílu všem Vašim osobním bohatstvím.

Autor: Dáša Bartůšková | úterý 18.2.2014 7:13 | karma článku: 13,52 | přečteno: 553x
  • Další články autora

Dáša Bartůšková

Divné děti, taky děti..nebo nee???

Jedno z našich dětí je hodně jiné. Nikdo by ho doma nechtěl. Má onu údajně módní diagnózu autismus. V sedmi letech nemluví, křičí a chová se chvílemi zvláštně. Já to mám jednoduché, nedostala jsem na výběr. Tak se jen snažím to ustát. Vlastní dítě, ať je jaké chce, jen tak neodložíte. A pokud k tomu dojde, máte už asi sakra důvod. Existuje ale lidé, kteří se dětem jako je to naše prostřední věnují dobrovolně. Nejspíš milovníci adrenalinu.

29.4.2014 v 16:19 | Karma: 42,22 | Přečteno: 8192x | Diskuse| Ostatní

Dáša Bartůšková

První pětiletka

Milá maminko, zítra to bude pět let, co tu nejsi. Nevím, jestli bys na mě byla pyšná. Nikdy jsi takové věci nedávala moc najevo. Já se snažím, ale Tobě bylo vždy velmi obtížné se zavděčit. Náročná na druhé, introvertní a melancholická jsi byla. Přitom Ti tolik slušelo, když ses smála.

7.4.2014 v 19:10 | Karma: 17,14 | Přečteno: 922x | Diskuse| Ostatní

Dáša Bartůšková

Česká žena, tažný tvor !!!

Moje tchýně je ďábel. Když u nás nedávno spala, sotva ráno vstala, už šla mýt nádobí. Ano, bylo z předchozího dne. Nemám s tím problém, zatím žádná domácí práce přede mnou roha nevzala. Moje maminka by si byla nikdy nešla lehnout aniž by nádobí bylo umyté.

28.2.2014 v 7:06 | Karma: 22,93 | Přečteno: 1668x | Diskuse| Ostatní

Dáša Bartůšková

Sakryš, vždyť má děti, jaktože taky nenosí džínyyy?????

Jak si tak člověk kráčí životem, ovlivňuje ho řada lidí a skutečností. Já jsem časem dospěla k takovému salámistickému přístupu ohledně módy. Naštěstí jen dočasně.

26.2.2014 v 7:00 | Karma: 18,30 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ostatní

Dáša Bartůšková

O žárlivosti

K tomuhle zamyšlení mě inspiroval jeden příbuzný, který žárlí na svojí ženu. Nezabije mě, protože si to určitě nepřečte. Číst nejspíš umí, ale jsem si jistá, že moje zdejší výžblepty nesleduje.

19.2.2014 v 6:45 | Karma: 12,83 | Přečteno: 752x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Izraelský válečný kabinet se bortí. Ganc označil Netanjahuovy plány za fanatické

18. května 2024  20:36,  aktualizováno  21:41

Člen izraelského válečného kabinetu Benny Ganc v sobotu řekl, že jeho strana přestane podporovat...

Gaza jako Vietnam? Demokratům při sjezdu hrozí opakování nepokojů z roku 1968

18. května 2024  20:43

Studentské protesty proti americké podpoře Izraele rozvířily v USA debaty o tom, jak by mohlo...

Slabý Putin chce mou smrt. Pobočník Navalného po útocích kladivem promluvil

18. května 2024  20:21

Leonid Volkov, který býval pravou rukou ruského opozičního politika Alexeje Navalného, řekl britské...

V neděli očekávejme silné bouřky. Hrozí kroupy a také přívalové deště

18. května 2024  11:19,  aktualizováno  20:14

Přímý přenos Sobotní bouřky zasáhly Moravu a jihovýchod Čech, v neděli se předpokládá rozsah na celé Česko,...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1203x
Já jsem já. Nic míň a nic víc.

Seznam rubrik